keskiviikko 13. elokuuta 2014

Uutta ♥ New Hair!

Moikka!♥

Mä olen kasvattanut tätä hevosenharjaa nelos-vitosluokkien välisestä kesästä, ja päätin vihdoin pätkäistä sen poikki. Totesin, että paksuissa, pitkissä, raskaissa, suorissa, liukkaissa ja vaikeasti käsiteltävissä hiuksissa ei ole mitään järkeä, ja niiden selvitys suihkun jälkeen oli aina yhtä tuskaa, helteistä puhumattakaan. 

Mulla on ollut kaksi kertaa polkka, kakkosella ja nelosella. Sen jälkeen olen aina vain siistinyt hiuksia tai viimeisimpänä kuudennen keväällä leikannut otsatukan. Nyt hiuksista lähti n. 20cm, sekä leikkasin kerroksittain.




Itse tykkään uudesta lookista paljon!

Muutamat hiukset vuoden ajalta:

Kesä 2013
Syksy 2013
Loppukevät 2014
Millaisia hiustyylejä teillä on ollut vuosien varrella?

xoxo Helmi

P.S. Oon pitänyt kovaa postaustahtia, ja tästä lähtien postaukset ilmestyvät aina maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo. 16 (:

1 kommentti: